ستاره نشان

من؟ نمیدونم! شاید شهدختی ستاره بر جبین که از آسمان به زمین سقوط کرد و یه دختر معمولی شد.

ستاره نشان

من؟ نمیدونم! شاید شهدختی ستاره بر جبین که از آسمان به زمین سقوط کرد و یه دختر معمولی شد.

ستاره نشان

متال گوش کنید، شعر بخونید. موسیقی و هنر تنها چیزایی هستن که زندگی رو قابل تحمل میکنن. میوزها فقط در حمام الهام میکنن و انتظار دارن مثل ارشمیدس بپرین بیرون و بگین "یافتم، یافتم" ولی کور خوندن.
آدما هیچوقت بزرگ نمیشن و همشون هم خود درگیرن و انیمه ها هم مخصوص بزرگسالانن لطفا اینو بفهمین. استدلر نمدی هم بهترین قلم دنیاس. از دکتر ها هم خواهشمندیم لطفا خوش خط تر باشن.
حالا فهمیدین اینجا چجوریه؟ راستی! در این مکان سیگار نکشین.

شاعر میگه: ای بر رُخت ستاره نشسته.
یه شاعر دیگه هم میگه: نه سپیده دم به دستم، نه ستاره بر جبینم.
اما ستاره ی من پنهان شده وگرنه هست، خواستم در جریان باشید.

سفید و سیاه هم بهترین رنگای دنیان، اصلا دنیا باید سیاه و سفید می بود تا آدما رو بهتر بشناسیم.

آخرین مطالب

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

- از مرگ میترسی؟
+آره
- چرا؟
+ممکنه آتئیستا درست گفته باشن و این تنها فرصتی باشه که میتونستم زندگی کنم، ولی ازش لذت نبردم و تموم شده، شایدم ادیان ابراهیمی درست بودن و بعد از این هم یه زندگی دیگه هست، فکر نمیکنم اونجا هم بهتر از اینجا باشه، یه جورایی مطمئنم بدتره، شایدم اونایی که به تناسخ باور دارن، باورشون درست بوده و روز از نو روزی از نو، من دوباره این مزخرفو نمیتونم تحمل کنم.
- خودت میفهمی چی میگی؟
+آره، من زندگی رو دوست ندارم ولی نمیخوام بمیرم، میخوام هیچوقت بوجود نمیومدم، من مطمئنم من نخواستم که بوجود بیام، چرا دکمه Undo نداره؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۰
Princess Alaida

از پنجره کافه به بیرون زل زده بودم، همون کافه ای که تنها میرم، نه اونایی که با بچه ها برای شادی و شلوغ بازی یا درددل میریم یا حتی اونایی که وقتی خسته ایم میریم و لش میکنیم و به رفیقمون که صاحب کافه اس میگیم هر چی خودت دوست داری و راحتی بیار. اینجا، این میز، این پنجره، برای خودمه، تنهای تنها، شایدم خیلی تنها نه، من و خاطره هام؟ خیالبافیام؟ تصمیم هام؟ آینده و گذشته، ترس، insecurity... اینجا منم!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۸
Princess Alaida