ستاره نشان

من؟ نمیدونم! شاید شهدختی ستاره بر جبین که از آسمان به زمین سقوط کرد و یه دختر معمولی شد.

ستاره نشان

من؟ نمیدونم! شاید شهدختی ستاره بر جبین که از آسمان به زمین سقوط کرد و یه دختر معمولی شد.

ستاره نشان

متال گوش کنید، شعر بخونید. موسیقی و هنر تنها چیزایی هستن که زندگی رو قابل تحمل میکنن. میوزها فقط در حمام الهام میکنن و انتظار دارن مثل ارشمیدس بپرین بیرون و بگین "یافتم، یافتم" ولی کور خوندن.
آدما هیچوقت بزرگ نمیشن و همشون هم خود درگیرن و انیمه ها هم مخصوص بزرگسالانن لطفا اینو بفهمین. استدلر نمدی هم بهترین قلم دنیاس. از دکتر ها هم خواهشمندیم لطفا خوش خط تر باشن.
حالا فهمیدین اینجا چجوریه؟ راستی! در این مکان سیگار نکشین.

شاعر میگه: ای بر رُخت ستاره نشسته.
یه شاعر دیگه هم میگه: نه سپیده دم به دستم، نه ستاره بر جبینم.
اما ستاره ی من پنهان شده وگرنه هست، خواستم در جریان باشید.

سفید و سیاه هم بهترین رنگای دنیان، اصلا دنیا باید سیاه و سفید می بود تا آدما رو بهتر بشناسیم.

آخرین مطالب

سپیدار

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ق.ظ

بهش گفتم عاشقی تو 17 سالگی با 24 سالگی فرق نداره، زندگیتو عوض میکنه
عصبانی شد ازم که نه! من دیگه خر نمیشم
بهش گفتم: تو مگه تمام خونه‌های این شهر رو دنبالش نگشتی، بدون این که یک بار به روش بیاری؟
تو مگه سال‌ها ایستگاه‌های مترو رو منتظر نبودی شاید یک بار برگرده؟
چه فرقی می‌کنه؟ 18، 20، 24، 25 یا حتی 30؟
تو عاشق‌پیشه هنوزم خری!
این دفعه به جای گز کردن شهر مثل سپیدار ریشه دووندی تو بیمارستان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۲
Princess Alaida

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی